Autor |
Wiadomość |
vivienne
Wyjadacz
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No tak, ale ja na prowincji mieszkam...
U nas kurierzy pracują w standardowych godzinach. Ale za to bez skrupułów zostawiają paczki u sąsiadów. Na szczęście u mnie w klatce, za wyjątkiem jednej rodzinki, mieszkają sami fajni ludzie więc mi to pasuje.
|
|
Śro 20:13, 26 Wrz 2012 |
|
|
|
|
vivienne
Wyjadacz
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A to jak już się tak wywnętrzam na temat sklepów internetowych to jeszcze słowo o zooplusie. Ogólnie lubię ich sklep i czasem robię tam zakupy. Kiedyś nawet składałam reklamację i też byłam bardzo zadowolona z załatwienia sprawy.
Słabią mnie jednak nieraz ich "promocje". Świeży przykład:
Od dłuższego czasu obserwuję "Cat Activity Fun Board" [link widoczny dla zalogowanych] Regularna cena tej zabawki to 99zł więc tylko sobie oglądam. 5 września dostałam newsletter z informacją, że po wpisaniu odpowiedniego kodu wszystkie zabawki edukacyjne będą 20% tańsze. Ucieszyłam się, wchodzę na stronę zooplusa, a tam... cena 129zł!!! Fajnie sobie to wymyślili - bez promocji 99zł, w "promocji" 129 - 20% czyli 103,20zł.
Promocja się skończyła i jak widać w załączonym linku, zabawka kosztuje aktualnie 89zł. Zagrzali mnie tym trochę. Na Facebooku dostałam odpowiedź: "Szanowna Pani, ceny w naszym sklepie zmieniają się cały czas, czasem jeden produkt ma dwie różne ceny w ciągu zaledwie kilku dni. Nie jest tak, że zmieniamy ceny danych produktów tylko dlatego, że jest jakiś rabat na daną kategorię. Serdecznie pozdrawiamy i prosimy o zrozumienie. "
Ostatnio zmieniony przez vivienne dnia Śro 20:58, 26 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 20:27, 26 Wrz 2012 |
|
|
Smużka
Ekspert
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Mnie wkurzały w Zooplusie strasznie kody promocyjne, które przychodziły mi w mailu ZAWSZE 2-3 dni po tym, jak zrobiłam zamówienie!
Doprowadzało mnie to do szału tak, że zaznaczyłam, że nie chcę nigdy otrzymywać żadnego kodu promocyjnego.
A ceny owszem, zmieniają się u nich w zastraszającym tempie.
Ja zamówiłam teraz ten Cat Activity Fun Board. Ciekawa jestem, czy się Racusiowi spodoba.
|
|
Śro 20:42, 26 Wrz 2012 |
|
|
Konstancja
Ekspert
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 2679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Smużko w zooplusie co tydzien jest jakaś "promocja". I zawsze zaczyna się we wt a konczy w pon. Moze ty zawsze zamawiasz w weekend Z tym ze te promocje sa raz lepsze raz do chrzanu. Ja zawsze czekam na jakas fajna promocje i wtedy zamawiam
|
|
Śro 20:48, 26 Wrz 2012 |
|
|
Smużka
Ekspert
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Nie, nie zamawiam w weekend i nie chodzi mi o ogólną promocję, tylko o kod z 5 czy 10% zniżki na wszystko. Zawsze mi taki przysyłali tuż po tym, jak zrobiłam zamówienie. Oczywiście ważny tylko kilka dni (żeby nie mógł starczyć do czasu, gdy będę robić kolejne zakupy).
Chyba że coś się u nich zmieniło w ostatnim czasie.
Ja z tych kodów zrezygnowałam już ładnych parę lat temu.
|
|
Śro 21:01, 26 Wrz 2012 |
|
|
Konstancja
Ekspert
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 2679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A to ja korzystalam tylko 2 razy z tych kodow procentowych ( przy pierwszym zamowieniu i za zgode na newsletter), a w innych byly prezentowe, np. taki maly drapaczek dostalam
|
|
Śro 21:08, 26 Wrz 2012 |
|
|
Dejikos
Ekspert
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 3341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
W sprawie puszek: Animalia odpisała mi, że jeżeli nie jestem zadowolona z zakupu, to mogę odesłać towar. Natomiast oni nie widzą nigdzie błędu! Bo nie należy sugerować się składem podanym na opakowaniu, tylko samemu policzyć bulion i inne składniki... Nie mam słów.
|
|
Czw 19:26, 27 Wrz 2012 |
|
|
Agnieszka7714
Ekspert
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 4570
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
Dziewczyny, bo z tymi promocjami tak właśnie jest w każdym sklepie, nawet odzieżowym. Przed wszystkimi wyprzedażami jest cicha podwyżka a potem magiczne 70%.
|
|
Pią 6:47, 28 Wrz 2012 |
|
|
emila555
Pasjonat
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
| |
Ja zamówiłam teraz ten Cat Activity Fun Board. Ciekawa jestem, czy się Racusiowi spodoba. |
O też to wczoraj zamówiłam i czekamy na przesyłkę Nie mogę się doczekać reakcji moich grubasków
|
|
Pią 13:33, 28 Wrz 2012 |
|
|
Smużka
Ekspert
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Racuch już się bawił!
Zachwycony, jeśli dostanie to między posiłkami.
Gdy mu dziś nasypałam na tablicę zamiast do miski, to patrzył z wyrzutem i dalej darł mordę, że głodny i mam natychmiast dawać jeść! Dawać do miski!!!
Dostał do miseczki trochę (ale drugi raz szantażyście nie ulegnę, bo zwykle mu nie ulegamy i nauczył już się, że zazwyczaj krzykiem nic nie załatwi. Krzyczy chwile, a potem odpuszcza).
Zjadł z miski i dopiero potem zaczął się bawić tablicą.
|
|
Pią 15:38, 28 Wrz 2012 |
|
|
Konstancja
Ekspert
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 2679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Racuszek to przewodnik stada, on musi jakos umiec upominac sie o swoje uwielbiam go
|
|
Pią 19:02, 28 Wrz 2012 |
|
|
Smużka
Ekspert
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
tia..
A tak się bawimy:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Pią 20:51, 28 Wrz 2012 |
|
|
Dejikos
Ekspert
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 3341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
Czy ktoś kiedyś chciał anulować zamówienie w Zooplusie?
Ostatnio zmieniony przez Dejikos dnia Pią 9:41, 12 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 9:41, 12 Paź 2012 |
|
|
toomaas
Początkujący
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tak. Załatwiłem to drogą mejlową, ale przesyłka nie była jeszcze gotowa. Nie było z tym żadnego problemu.
|
|
Pią 11:31, 12 Paź 2012 |
|
|
butterfly2101
Ekspert
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 2580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekary Śląskie
|
|
|
|
Ja ostatnio dzwoniłam do zooplusa , zamawiałam żwirek i parę innych rzeczy (cena żwirku miła być promocyjna a okazało się że policzyli regularną bo klikłam w złe pole .Pani tel. anulowała zamówienie i w moim imieniu złożyła właściwe. Tylko tyle mogę pomóc
|
|
Pią 11:43, 12 Paź 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|