Autor |
Wiadomość |
karolina1987
Pasjonat
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
|
|
|
ej no straszcie bo wlasnie dziś zamówiłam tam karmy i żwirek ;/
|
|
Śro 20:26, 06 Lis 2013 |
|
|
|
|
noele
Ekspert
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 3066
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
|
|
|
Ja robiłam ostatnie zamówienie ponad miesiąc temu... i wtedy mnie zszokowali, bo towar wysłali tego samego dnia, co złożyłam zamówienie i następnego dnia paczka była już u mnie Ale może nie załapałam się na to pogorszenie obsługi jeszcze... Ja zawsze płacę kartą, płatność zaakceptowana natychmiast, nigdy nie czekałam dłużej poza jedną przesyłką, ale tam też w tygodniu się czas oczekiwania zamknął...
Mam nadzieję, że to nie zmiany na stałe, bo nie bardzo mam zamiar zmieniać sklep
|
|
Śro 20:46, 06 Lis 2013 |
|
|
Ines
Ekspert
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 4697
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
Mi też się wydaje, że ostatnio się pogorszyło. Odczułam to zwłaszcza, gdy zamawiałam w ModernPet i Zooplusie tego samego dnia - w Zooplusie na przesyłkę czekałam dwa razy dłużej.
|
|
Śro 20:50, 06 Lis 2013 |
|
|
Alonka
Ekspert
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 2984
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A może poczuli się zbyt pewnie na polskim rynku wyrobili sobie renomę, zdobyli sporo klientów, do tego mają darmową reklamę na forum, pewnie nie tylko naszym...to po co się starać i zabiegać o klienta? mam nadzieję, że się mylę i ten bałagan jest tylko chwilowy
|
|
Śro 21:00, 06 Lis 2013 |
|
|
Konstancja
Ekspert
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 2679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
W Polsce jak zamawiam w weekend to mam w środe lub najpozniej w czwartek wiec okreslam to jako bombowo szybko (mowie o platnosci przelewem, jak place karta to w Polsce jest to jeden dzien krocej)
W zooplusie zawsze sie długo czekało poniekad z wiadomych wzgledow bo przesylka musi dotrzec do Polski. Z tych samych wzgledow zamawiajac w polskim sklepie zakladajac ze wszystko maja na stanie (co mi sie moze raz zdarzylo) przesyłka dociera w 1-2 dni (zalezenie od systemu oplat).
Jednak zamawiam w zooplusie od 1,5 roku bardzo regularnie i ostatnio pierwszy raz mi sie zdarzylo ze paczka byla niekompletna Po moim mailu oddano mi pieniadze na konto
Ostatnio zmieniony przez Konstancja dnia Sob 19:36, 16 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 21:10, 06 Lis 2013 |
|
|
Smużka
Ekspert
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
A ja ostatnio coraz szybciej dostaję przesyłki z zooplusa.
Zamawiałam w zeszłym tygodniu i paczkę miałam już następnego dnia!
Płacę zawsze z odroczona płatnością (mi system tego jeszcze nigdy nie zablokował - no chyba, że mam nieopłacone poprzednie zamówienie).
Ostatnio zmieniony przez Smużka dnia Śro 22:07, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 22:05, 06 Lis 2013 |
|
|
szyderca
Ambitny
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
O dziwo zamówienie z zooplusa dotarło dziś. Niczego nie zapomnieli ale : niemal wszystkie opakowania brudne albo powygniatane, paczka z karma rozdarta- cześć z niej była rozsypana. Całość stanowiła zwarta konstrukcje więc ewidentnie ladowali towar w podniszczonych opakowaniach. Oprócz suchej karmy powiedzmy ze nic nie zniszczone (aczkolwiek na prezent się nie nadaje). Ogólnie wrażenia na 4-/3+.
|
|
Czw 23:26, 07 Lis 2013 |
|
|
Smużka
Ekspert
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Zrób zdjęcia i napisz reklamację.
Oni bardzo często pozytywnie to rozpatrują - zwykle dają 10 % zniżki na nowe zamówienie czy coś w tym guście.
Ja nigdy nie korzystałam, bo niestety/stety wszystko przychodzi mi w całości, choć zapakowane koszmarnie i lata sobie luzem w kartonie.
|
|
Czw 23:59, 07 Lis 2013 |
|
|
Konstancja
Ekspert
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 2679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Musisz napisac reklamacje i zadac zwrotu za karme plus moze wlasnie jakies bonusy za to ze paczka byla w zlym stanie
Hmm to bardzo dziwne, do tej pory cenilam zooplus wlasnie za to ze zawartosc paczki byla w dobrym stanie - produkty byly czyste, nieponiszczone i odpowiednio zapakowane.
Mam nadzieje ze to jednorazowa wpadka
edit: Z tego co sie ostatnio dowiedzialam to zooplus ma jakis magazyn we wroclawiu teraz, mam nadzieje ze to nie ma zwiazku z felernymi paczkami
Ostatnio zmieniony przez Konstancja dnia Pią 8:37, 08 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 8:34, 08 Lis 2013 |
|
|
karolina1987
Pasjonat
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
|
|
|
ja tez oczekuje na paczke z zooplusa. Mam nadzieje, że dojdzie cała i zdrowa.
|
|
Pią 9:49, 08 Lis 2013 |
|
|
Smużka
Ekspert
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Konstancjo,
Felerne paczki są od zawsze.
Poczytaj zooplusowy wątek na miau.pl. Dziewczyny narzekają strasznie! W każdym tygodniu któraś pisze, że coś pogniecionego czy rozsypanego do niej przyszło i dzieje się tak od wielu lat.
Ja zamawiam kilka lat, co miesiąc lub dwa i mi się nic rozwalonego nigdy nie trafiło, ale wiem, że jestem tu wyjątkiem.
Ostatnio zmieniony przez Smużka dnia Pią 10:56, 08 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 10:55, 08 Lis 2013 |
|
|
szyderca
Ambitny
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Napisałem do nich w tej sprawie - zobaczymy jaką odpowiedź otrzymam. Magazyn jest gdzies w wielkopolsce z tego co pamiętam. Mnie osobiście wgniecione kartony nie przeszkadzają, ale jeżeli kupiłbym coś na prezent dla znajomego kociarza, to byłbym zdenerwowany.
|
|
Pią 12:31, 08 Lis 2013 |
|
|
Konstancja
Ekspert
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 2679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
| | Konstancjo,
Felerne paczki są od zawsze.
Poczytaj zooplusowy wątek na miau.pl. Dziewczyny narzekają strasznie! W każdym tygodniu któraś pisze, że coś pogniecionego czy rozsypanego do niej przyszło i dzieje się tak od wielu lat.
Ja zamawiam kilka lat, co miesiąc lub dwa i mi się nic rozwalonego nigdy nie trafiło, ale wiem, że jestem tu wyjątkiem. |
To ja na razie (tfu zeby nie zapeszyc) jestem szczesciarzem bo zamawiam od 1.5 roku co miesiac czasem dwa i wszystko bylo ok, tylko szkoda ze ceny artykulow rosna Po kocich zamowieniach widze jak wszystko drozeje
|
|
Pią 14:16, 08 Lis 2013 |
|
|
Alonka
Ekspert
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 2984
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ja podobnie jak Smużka i Konstancja, paczki i zawartość zawsze przychodzą bez jakichkolwiek uszkodzeń. Raz się zdarzyło, jak zamówiłam transporter, że przyszedł pęknięty. Zadzwoniłam z reklamacją na infolinię i bardzo szybko przysłali mi drugi, bez żadnych zdjęć czy formularzy, tak po prostu na słowo. Zamawiam u nich od roku i w tej kwestii nie mam zastrzeżeń. No i faktycznie, jak ostatnio brakowało mi jednego produktu, to dostałam 10% rabatu na kolejne zamówienie. Ale punków zapominają doliczać notorycznie...
|
|
Pią 16:12, 08 Lis 2013 |
|
|
szyderca
Ambitny
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Zgodnie z informacjami od koleżanke - w zooplusie faktycznie warto zamawiać za pobraniem:). Złożyłem zamówienie w nocy z niedzieli na poniedziałek a we wtorek o 9:00 już otrzymałem paczkę. To dużo lepszy rezultat niż ostatne 9 dni.
|
|
Wto 17:26, 03 Gru 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|